Savjetovanje

Uvođenje bespapirnog poslovanja

Pomažemo vam informatizirati i automatizirati poslovne procese te uspostaviti centraliziranu elektronsku pohranu svih dokumenata upotrebom certificiranih rješenja InDoc EDGE. Uz veću sigurnost poslovanja i osiguranu usklađenost upravljanja dokumentima i provedbe procesa sa zakonodavstvom pobrinut ćemo se da iskoristite prilike koje donosi digitalizacija poslovanja.

Podupiremo vas na putu prema bespapirnom poslovanju – primjenjujemo vrlo uspješne metodološke pristupe potvrđene u praksi, a našu ekipu savjetnika čine iskusni stručnjaci različitih profila. Obratite nam se.

Klemen Novak, vođa razvoja prodajnih programa u Mikrocopu

Koje su ključne koristi bespapirnog poslovanja uz upotrebu rješenja InDoc EDGE?

Preglednost i učinkovitost

Procesna rješenja InDoc EDGE pridonose većoj preglednosti i učinkovitosti vašeg poslovanja.

Bolja saradnja sa saradnicima

Poboljšanje upravljanja dokumentima pojednostavljuje saradnju sa saradnicima.

Dostupnost kad je trebate

Pristup je omogućen bilo kada od bilo kud, s bilo kojeg, pa i mobilnog uređaja.

Manji operativni rizici

Upotreba procesnih rješenja InDoc EDGE dokazano smanjuje svakodnevne operativne rizike.

Odgovarajuća zaštita ličnih podataka

Rješenja su potpuno u skladu s GDPR-om, zato se lakše možete usredotočiti na optimizaciju procesa.

Ugrađena pravna usklađenost

Platforma je certificirana kod nadležnih institucija i osigurava pravnu usklađenost.

 


Kad razmišljate o uvođenju novog rješenja za potporu bespapirnom poslovanju, uzmite u obzir da (još jedna) aplikacija neće umjesto vas odgovoriti na vaše ključne izazove, no ako je rješenje pravo, može vam u tome pomoći. Zato preporučujemo da prije uvođenja najprije objektivno procijenite trenutno stanje i definirate ključne poslovne potrebe, zakonske zahtjeve i moguća druga ograničenja koja utječu na vaše poslovanje. Na osnovi tako prikupljenih funkcionalnih zahtjeva možete odabrati najpogodnije rješenje te odrediti prioritete uvođenja bespapirnog poslovanja (na primjer, vrste procesa, organizacijske jedinice, društva u grupi itd.).

Uvjereni smo da je to teško postići unutar preduzeća, u škripcu organizacijske kulture i pod pritiskom postojećih poslovnih procesa i tekućeg poslovanja. U takvom slučaju uvid vanjskog stručnjaka može biti zlata vrijedan.

 

Očekujemo li previše od bespapirnega poslovanja?

Kao ponuđači rješenja za bespapirno poslovanje obećavamo smanjenje troškova, povećanje učinkovitosti i osiguranje usklađenosti poslovanja. A možemo li ta obećanja i ispuniti?

Preporučujemo dobru praksu

Trebate li pomoć u postizanju zakonske usklađenosti ili osiguravanju usklađenosti zaštite ličnih podataka?

Obratite nam se

Postanite bespapirno preduzeće

Do bespapirnog poslovanja u Mikrocopu vodimo vas u četiri koraka: