Dobra praksa

Zašto poslovati bespapirno? Gdje početi i kako nastaviti da bismo iskoristili mogućnosti digitalizacije? Koji su najčešći problemi i zamke na koje možete naići i kako ih izbjeći? Primijenite naše iskustvo i znanje.

  10. 12. 2018

Više sigurnosti ili bolja primjenjivost?

U poslovnim IT rješenjima, u pravilu, više informacione sigurnosti znači lošije korisničko iskustvo i obrnuto. Uz nizak nivo sigurnosti ugrožavamo poslovanje, a uz loše iskustvo korisnika rizikujemo da zaposlenici neće moći jednostavno koristiti nova rješenja. Upravljanje dokumentima i njihovo pohranjivanje ne dozvoljavaju kompromise takve vrste, već zahtijevaju i jedno i drugo. Zato smo već pri planiranju mogućnosti rješenja InDoc EDGE poštovali oba vidika.

Saznajte više

  05. 12. 2018

Prepreke sa kojima se preduzeća susreću prilikom uvođenja GDPR

Izazove nije moguće riješiti preko noći, treba prilagoditi poslovne procese, uvesti potrebna informaciona rješenja i obrazovati zaposlene o važnosti čuvanja (ličnih) podataka.

Saznajte više

  28. 11. 2018

5 savjeta za digitalizaciju poslovanja

Digitalizacija poslovanja zahtijeva od preduzeća pripremu promišljene strategije i jasno postavljanje ciljeva, jer su takvi projekti obično kompleksni i zahtijevaju uključivanje svih zaposlenih u preduzeću. Zato je važno, da digitalizaciji pristupite nakon ozbiljnog promišljanja i da pri tome uvažavate sve vidike, koji mogu pripomoći tome da projekti digitalizacije budu uspješno izvedeni i što je najvažnije da zažive u praksi.

Saznajte više

  06. 11. 2018

Izazovi digitalizacije poslovanja u Mikrocopu

Kada je riječ o digitalizaciji, najzahtjevniji zadatak je promjena organizacijske kulture i navika zaposlenih. U to smo se uvjerili također u Mikrocopu kada smo digitalizirali vlastito poslovanje.

Saznajte više

  14. 09. 2018

Pohrana elektronskih dokumenata u oblaku

Pohrana kod certificiranog vanjskog ponuđača usluga pohrane elektronske građe osigurava nam pravnu valjanost dokumenata, a osim toga u pravilu je sigurnija nego kada građu čuvamo kod sebe.

Saznajte više

  07. 05. 2018

Očekujemo li previše od bespapirnog poslovanja?

Kao ponuđači rješenja za bespapirno poslovanje obećavamo smanjenje troškova, povećanje učinkovitosti i osiguranje usklađenosti poslovanja. Da li možemo ta obećanja i ispuniti?

Saznajte više

  30. 03. 2018

Pozor, korisnici zajedničkih mapa i ljubitelji e-pošte – dolazi GDPR

Ključni izazovi osiguravanja usklađenosti zaštite ličnih podataka kriju se u oblikovanju odgovarajućih procesa postupanja s ličnim podacima te u uspostavi odgovornosti za njih. Preduzeća po tom pitanju često imaju problema jer pod pritiskom tekućeg poslovanja ne uspostavljaju cjelovit pregled nad svim ličnim podacima koje obrađuju.

Saznajte više

  12. 03. 2018

Ako zaista želimo zaštititi lične podatke, o njima moramo brinuti cjelovito

Osiguravanje usklađenosti s uredbom GDPR trenutačno je jedna od gorućih tema kod svih koji su na neki način u kontaktu s ličnim podacima. Pritom motiv za reguliranje zaštite podataka u pravilu nije želja da ličnim podacima pristupaju samo ovlaštene osobe s potrebnom opravdanošću, nego je to prije strah od visokih kazni. Ali zaštita ličnih podataka nije stanje koje se jednom postigne i zatim zaboravi, nego itekako stalan i živ proces.

Saznajte više

Postanite bespapirno preduzeće

Do bespapirnog poslovanja u Mikrocopu vodimo vas u četiri koraka: