Digitalna rješenja InDoc EDGE

Sistem za upravljanje procesima (BPM)

Upravljanje poslovnim procesima usklađenim s vašim poslovnim ciljevima i povezanim s postojećim sistemima donosi dodanu vrijednost vašem poslovanju. Upotreba platforme i procesnih rješenja InDoc EDGE omogućuje vam da poslujete bolje, s bržim reakcijama i sigurnije jer možete modernizirati pravila, automatizirati procese i poticati saradnju.

Prijeđite na bespapirno poslovanje uz digitalna rješenja InDoc EDGE – uz njih smanjujete troškove, povećavate učinkovitost i osiguravate usklađenost poslovanja. Obratite nam se.

Klemen Novak, vođa razvoja prodajnih programa u Mikrocopu

Koje vam koristi donosi sistem za upravljanje procesima?

Dokazane metodologije, dobre prakse, stručno znanje i bogato iskustvo ugrađujemo u sva svoja rješenja.

  • Veća preglednost procesa i upravljanje procesima putem pravila povećava učinkovitost poslovanja
  • Optimizirana provedba procesa pozitivno utječe na zadovoljstvo korisnika i saradnika
  • Upravljanje odnosima sa strankama i rješavanje reklamacija lakše je uz cjelovit pregled stanja procesa.
  • Manji broj iznimaka, osigurana sljedivost i veća sigurnost smanjuju operativne rizike
  • Zadana usklađenost s GDPR-om omogućuje lakše koncentriranje na optimizaciju procesa i poslovanja
  • Platforma je certificirana kod Arhiva Republike Slovenije i osigurava pravnu usklađenost
  • Dokumenti imaju digitalni potpis i vremenski pečat prema standardu RFC 6283 (XMLRS) za osiguravanje osnovnih načela čuvanja (dostupnosti, upotrebljivosti, cjelovitosti, autentičnosti i trajnosti)

Naručite demonstraciju rješenja uživo

 

Zadana procesna rješenja

Na platformi InDoc EDGE već su vam dostupna zadana procesna rješenja:

  • Upravljanje primljenom i poslanom poštom
  • Potvrđivanje / likvidacija računa
  • Upravljanje ugovorima
  • Upravljanje putnim nalozima
  • Odobravanje odsutnosti s posla
  • Određivanje i upravljanje prekovremenim radom
  • Obavještavanje saradnika
  • Upravljanje odlukama
  • Upravljanje internim aktima

Kad dokument uđe u procesno rješenje InDoc EDGE, procesom putuje automatski na osnovi određenih poslovnih pravila. Procesno rješenje možete jednostavno povezati s drugim informacionim sistemima u svom preduzeću i tako saradnicima omogućiti jedinstveno radno okruženje. Imate cjelovit pregled nad svim fazama procesa – uvijek znate u kojoj je fazi dokument i kod koga, ali i koja se procesna aktivnost trenutačno provodi, a sve navedeno zabilježeno je i u revizijskom tragu. Nakon provedbe predviđenih procesnih aktivnosti dokument na kraju arhivirano na sigurno u certificirani sistem e-pohrane, gdje vam je dostupan i kasnije, na klik.

Bespapirno upravljanje ulaznim računima

U Grupi Avtotehna uveli smo rješenje za bespapirno poslovanje u svrhu povećanja učinkovitosti i uspostave većeg nadzora nad primljenim računima.

Pogledajte studiju slučaja

Procesna rješenja krojena po vašoj mjeri

Platforma InDoc EDGE spaja kapacitete sistema upravljanja dokumentima (DMS), poslovnim procesima (BPM) i elektronskom pohranom (RMS). Uz procesna rješenja na toj platformi možete odgovoriti na ključne izazove poslovanja – od svakodnevnih jednostavnih poslova kao što su distribucija pošte ili likvidacija ulaznih računa do zahtjevnijih poslova u kojima sarađuju različiti učesnici i koji u pravilu uključuju automatsko odlučivanje na osnovu poslovnih pravila.

Mogućnosti platforme InDoc EDGE možete iskoristiti za razvoj svojih, novih i potpuno po svojoj mjeri izrađenih procesnih rješenja, u cijelosti prilagođenih vašim poslovnim potrebama. Nova procesna rješenja putem API sučelja možete povezati sa svojim postojećim informacionim sistemima, a razvoj namjenskih rješenja i integracija možete povjeriti i nama.

Želite li isprobati rješenja InDoc EDGE i iskoristiti prilike koje donosi digitalizacija?

Obratite nam se

Postanite bespapirno preduzeće

Do bespapirnog poslovanja u Mikrocopu vodimo vas u četiri koraka: