Digitalna rješenja InDoc EDGE

Prijeđite na bespapirno poslovanje uz digitalna rješenja InDoc EDGE

Platforma InDoc EDGE spaja kapacitete sistema upravljanja dokumentima (DMS), poslovnim procesima (BPM) i elektronskom pohranom (RMS). Uz procesna rješenja na toj platformi možete odgovoriti na ključne izazove poslovanja – od svakodnevnih jednostavnih poslova kao što su distribucija primljene pošte ili likvidacija ulaznih računa do zahtjevnijih poslova u kojima sarađuju različiti nosiocii i koji u pravilu uključuju automatsko odlučivanje na osnovu poslovnih pravila.

Primjena procesnih rješenja InDoc EGDE smanjuje operativne rizike kojima ste svakodnevno izloženi, a platforma je certificirana kod Arhiva Republike Slovenije i u skladu s GDPR-om. Rješenja InDoc EDGE pravno su usklađena, sigurna, pouzdana i mogu bitno pridonijeti većoj preglednosti i učinkovitosti vašeg poslovanja.

Budući da smo svjesni toga koliko je važno zaštititi informacije i lične podatke naših klijenata, u svojem advokatskom društvu odlučili smo se za INDoc EDGE, koji omogućuje sigurnu pohranu koja istodobno odgovara standardima Zakona o arhivskom gradivu. S obzirom na to da barem ja najveći dio posla za koji trebam pristup spisima obavljam navečer kod kuće, mogućnost daljinskog pristupa velika je dodana vrijednost, a prenošenje opsežnih spisa od ureda do kuće postalo je prošlost.

Dr. Nataša Pirc Musar, Advokatsko društvo Pirc Musar & partnerji o. p., d. o. o.

Koristi rješenja InDoc EDGE

  • Niži troškovi vašeg poslovanja
  • Veća transparentnost i efikasnost rada
  • Veća sigurnost i bolja kontrola podataka
  • Sprečavanje gubitka dokumenata
  • Bolja saradnja s kolegama
  • Povećana dostupnost dokumenata i procesa
  • Manji rizici – finansijski i operativni
  • Zakonska usklađenost (uključujući GDPR)
  • Pozitivan utjecaj na zadovoljstvo korisnika

Naručite demonstraciju rješenja u živo

Kako rješenjima InDoc EDGE možete pojednostaviti poslovanje?

Poboljšajte upravljanje dokumentima

Potpuni pregled dokumenata, verzija i pristupa omogućuje trenutačno obavještavanje o promjenama i sprječava gubljenje dokumenata.

Potičite saradnju

Dokumente možete dodijeliti za rad saradnicima, komentirati ih, zajedno uređivati i određivati pristup s obzirom na uloge u ekipi.

Povećajte učinkovitost poslovnih procesa

Dokumente možete strukturirano i ad-hoc usmjeriti kroz različite, po mjeri prilagođene (automatizirane) procese.

Osigurajte cjelovitost i vjerodostojnost dokumenata

Dokumenti imaju digitalni potpis i vremenski pečat, a za svaki vodite revizijski trag.

Omogućite središnje upravljanje dokumentima povezanih organizacija

Pristup dokumentima povezanih društava na jednom je mjestu.

Upotrebljavajte kod sebe ili u oblaku

Upravljajte različitim procesima i iznimno velikim količinama dokumenata po pristupačnoj cijeni kod sebe ili u sklopu usluga u oblaku.

Omogućite pristup uvijek i svugdje

Pristup putem interneta omogućen je od bilo gdje i bilo kad, s bilo kojeg, i mobilnog uređaja.

Osigurajte zakonsku usklađenost

Rješenja InDoc EDGE su certificirana i osiguravaju nadzor nad arhiviranim dokumentima te najveći nivo sigurnosti i podrške.

 


Kad razmišljate o uvođenju novog rješenja za potporu bespapirnom poslovanju, uzmite u obzir da (još jedna) aplikacija neće umjesto vas odgovoriti na vaše ključne izazove, no ako je rješenje pravo, može vam u tome pomoći. Zato preporučujemo da prije uvođenja najprije objektivno procijenite trenutno stanje i definirate ključne poslovne potrebe, zakonske zahtjeve i moguća druga ograničenja koja utječu na vaše poslovanje. Na osnovi tako prikupljenih funkcionalnih zahtjeva možete odabrati najpogodnije rješenje te odrediti prioritete uvođenja bespapirnog poslovanja (na primjer, vrste procesa, organizacijske jedinice, društva u grupi itd.).

Uvjereni smo da je to teško postići unutar preduzeća, u škripcu organizacijske kulture i pod pritiskom postojećih poslovnih procesa i tekućeg poslovanja. U takvom slučaju uvid vanjskog stručnjaka može biti zlata vrijedan.

U Mikrocopu vam pomažemo informatizirati i automatizirati poslovne procese te uspostaviti centraliziranu elektronsku pohranu svih dokumenata upotrebom certificiranih rješenja InDoc EDGE. Uz veću sigurnost poslovanja i osiguranu usklađenost upravljanja dokumentima i provedbe procesa sa zakonodavstvom pobrinut ćemo se da iskoristite prilike koje donosi digitalizacija poslovanja.

 

Očekujemo li previše od bespapirnega poslovanja?

Kao ponuđači rješenja za bespapirno poslovanje obećavamo smanjenje troškova, povećanje učinkovitosti i osiguranje usklađenosti poslovanja. A možemo li ta obećanja i ispuniti?

Preporučujemo dobru praksu

Digitalna rješenja InDoc EDGE

Procesna rješenja

Uz procesna rješenja InDoc EGDE dokazano smanjujemo troškove, povećavamo učinkovitost i osiguravamo usklađenost poslovanja.

Saznajte više

Digitalna rješenja InDoc EDGE

Sistem za upravljanje dokumentima (DMS)

Isprobanim sistemom za upravljanje dokumentima (DMS) poboljšavamo upravljanje dokumentima i povećavamo njihovu dostupnost.

Saznajte više

Digitalna rješenja InDoc EDGE

Sistem za upravljanje procesima (BPM)

Sistemom za upravljanje poslovnim procesima (BPM) poboljšavamo njihovu preglednost i omogućujemo vam da ih optimizirate.

Saznajte više

Digitalna rješenja InDoc EDGE

Certificiran sistem e-pohrane (RMS)

Osiguravamo da su vaši dokumenti sigurno pohranjeni u pravno dosljednom i certificiranom sistemu e-pohrane InDoc EDGE (RMS).

Saznajte više

Postanite bespapirno preduzeće

Do bespapirnog poslovanja u Mikrocopu vodimo vas u četiri koraka: